Πολιτική Επιστροφών
Τα Korres Schools στην προσπάθεια μας να προωθήσουμε τις ηλεκτρονικές συναλλαγές για όφελος των πελατών εκπαιδευομένων μας, περιγράφουμε όσο το δυνατόν ακριβώς τις υπηρεσίες μας με στόχο να μειωθεί ή απρόσκοπτή άσκοπη αγορά υπηρεσίας από τους σπουδαστές μας. Από κάτω παραθέτουμε τους όρους για την πολιτική επιστροφής προϊόντων. Το προϊόν αγοράς είναι υπηρεσίες εκπαίδευσης ταυτόχρονης ή ασύγχρονης. Οι υπηρεσίες μας μετριόνται σε ώρες κατάρτισης.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε κάθε περίπτωση που έχει γίνει λάθος παράδοση προϊόντος, διορθώνεται άμεσα σε συνεννόηση με εμάς.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Οι υπηρεσίες μας έχουν αναλυτική περιγραφή και η αγορά γίνεται πάντα με συγκατάθεση του πελάτη. Ελλαττωματική υπηρεσία δεν νοείται. Περιγράφεται παρακάτω η επιστροφή προϊόντος που δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του πελάτη – σπουδαστή.
Επιστροφές προϊόντων, τα οποία δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του πελάτη – σπουδαστή.
Για να λειτουργήσουν τα προϊόντα μας χρειάζεται το κατάλληλο λογισμικό υποστήριξης. Οι προδιαγραφές είναι καθορισμένες και έχουν αναρτηθεί στην περιγραφή. Σε περίπτωση που ο πελάτης κάνει αγορά και δεν μπορέσει να έχει την υπηρεσία λόγο ότι το λογισμικό που διαθέτει δεν ανταποκρίνεται και δεν είναι συμβατό μπορεί να κάνει επιστροφή της υπηρεσίας. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή δεν θα πρέπει να υπάρχει περισσότερο από μία ώρα λειτουργίας του προγράμματος και να μην έχουν περάσει 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Η επιστροφή γίνεται ολόκληρη εκτός από τις περιπτώσεις που υπάρχουν έξτρα χρεώσεις κατά την αγορά που επιβαρύνουν τα Korres Schools. Αυτά θα αφαιρεθούν και θα υπάρχει επιστροφή στο υπόλοιπο ποσό.
Επιστροφή συμβατών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον σπουδαστή.
Η αναιτιολόγητη υπαναχώρηση από πρόγραμμα μπορεί να γίνει σε διάστημα 14 ημερών από την ημέρα της πληρωμής. Για να γίνει η επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί καθόλου από τον σπουδαστή. Να μην έχει εισαχθεί καν ο κωδικός προϊόντος στον server. Το φροντιστήριο διατηρεί το δικαίωμα συμψηφισμού από 10 έως 30% για τα έξοδα της άσκοπης απασχόλησής του προσωπικού. Επίσης καλύπτονται και τα περαιτέρω έξοδα του φροντιστηρίου αν έχει γίνει αγορά με κάρτα κλπ.
Διαδικασία επιστροφής
Τηλεφωνική επικοινωνία με το φροντιστήριο και παραθέτετε τους λόγους της επιστροφής. Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2102468845, είτε μέσω e-mail: info@gkorres.gr